Bebisvecka

Tre små bebisar har sett dagens ljus den här veckan. Underbart att höra och jag blir så glad :)
Två små pojar och en flicka har det blivit i bekantskapskretsen och fler ska det bli, än är det några par som inte fått sina godingar. Det skulle nog vara mysigt med en till... Operation övertalning pågår i vår familj ;)
Nejdå, någon gång skall det förhoppningsvis bli en till men inte just nu, om vi får önska så om ett par år då jag kanske har en utbildning i bagaget.. Vi har ju en guldklimp redan <3

S.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Här slinker grejer ner ändå och jag är inte det minsta sjuk :-) Hoppas det gick bra på vc. Krya på dig!!



2010-05-21 @ 18:57:06
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com
Postat av: K

Klart du skall ha en eller två till Sara!! Det är tredubbelt så slitsamt men helt klart värt det. Pojkarna leker jämt ihop och har SÅ kul. Jag tror syskon nästan jämt har skoj tillsammans, mellan mig och min yngsta bror är det typ sex år och vi hängde jämt när vi var små.. Bara att producera alltså, höhö. ;)

2010-05-21 @ 19:32:45
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0