Vilken helg

Oj oj vilken helg. Hade en jättetrevlig utekväll på lördagen som dock gett lite skallebank i två dagar men så kan det bli. Det här med LCHF fick göra en liten paus under helgen och jag kan säga att det känns i magen idag. I hela kroppen faktiskt. Har ont lite varstans och är svullen som bara den. Men efter en dag med "min" kost så börjar det kännas bättre. Imorgon hoppas jag att jag mår som vanligt igen.

Har mycket att göra ikväll så jag hinner nog inte blogga mer. Ska skicka iväg Tradera-paket och slipa väggar + fixa en brieomelett till morgondagens lunch.

Trevlig kväll!

S.

Kommentarer
Postat av: K

Tack för dina snälla ord lilla Sara! De värmde! Brieomelett lät för övrigt svingott. :) Krams!

2010-03-29 @ 22:42:12
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0