Torsdag

Gårdagen avslutades med ett Combatpass och det känns idag kan jag lova. Axlarna och armarna fick sig en rejäl omgång igår :)
Såg även till att boka mig på ett Attackpass på Skärtorsdagen hoppas bara att farfar vill vara barnvakt. Farmor ska ju också med och träna.

Våfflorna igår blev kanonbra. Men oj så mäktiga, efter en och en halv så var jag proppmätt. Hallongrädde till det såklart.
Nåt riktigt recept har jag inte men på ett ungefär såhär:
2 ägg
25g smält smör
en gnutta bakpulver
1dl kokos
1/2 dl grädde

Vispa först äggen, inte pösigt men en liten stund. Blanda i resten av ingredienserna och vispa väl. Grädda. Se till att inte allt kokos hamnar i botten av skålen.

För mig blev det 3 våfflor av det här "receptet".
Man får prova sig fram till innehållet litegrann så det blir en "våffelsmet"

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0