Sjuklingar

Har inte känt mig riktigt kry idag, trött, ont i halsen, hosta och ont i kroppen. Och när jag hämtade L på dagis nu ikväll så "klagade" de på hans mage. Han verkade så dålig i magen så de ville nog inte att han skulle komma imorgon om det inte var bättre. Så det blir väl till att stanna hemma och pyssla om varandra.

Har inte haft någon som helst matlust nu ikväll heller. Fick i mig lite hallon och grädde (förr åt jag alltid glass när jag var sjuk) och ett kokt ägg. Känner inte riktigt för att bli sjuk nu till påsk. Suck.

Nej nu får det bli ett par alvedon och sedan lite läsning i sängen. Började med "Hungerflickan" av Hillevi Wahl idag. I den skriver hon om sitt matmissbruk och sin längtan efter en riktig pappa. Den verkade mycket lovande förutom alla spyscener, jag mådde illa när jag läste en del avsnitt. Ett ganska bra betyg kanske eftersom det gav sånt starkt intryck på mig. Men BLÄ...

S.

Kommentarer
Postat av: K

Krya på er!!!

2010-03-31 @ 23:01:50
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0