Recension

Nu är Alfahannen utläst. Fort gick det :) Men åker man buss två timmar om dagen så är det snabbt fixat.
Den här var lika spännande och välskriven som hennes tidigare böcker så jag är nöjd. Kände dock att jag skulle läst den första delen i triologin, Smuts, en gång till innan jag läste denna. Så har man chansen så ska man plöja alla tre i sträck. Jag kände att jag inte riktigt hängde med i personerna som jag kände igen namnen på men inte kom ihåg vad de var med om i första boken. Kanske en liten resumé hade varit bra att ha med? Nåväl, nu är den läst och jag är nöjd. Bara att börja med något annat, men vad...?

  

Böcker som bör läsas i ett sträck, inte med två års mellanrum...

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0