Oh shit not you again

"Nö, nö" ropade L överlycklig när vi kom upp imorse. En inte lika överlycklig mamma suckade högt. Det slår aldrig fel, så fort jag ska ut och köra bil en längre sträcka så är det snökaos, stormar och stormvarningar i olika klasser... Det ser dock ut som om det slutar snart så jag hoppas på det :)

Idag blir det en roadtrip för mig och L, först är det Plantagen som gäller. Ska köpa lite påskblommor till uteplanteringen tänkte jag. Sedan en tripp till Lidl om vi hinner. Jag ska köpa mandelmjöl som tydligen ska finnas där. Lite nervöst (löjligt jag vet) men jag har aldrig handlat på Lidl i Sverige och jag inbillar mig att jag inte ska hitta någonting när jag väl kommer dit.

Slutligen blir det mat och fika hos mamma och pappa. Fläskfilé, sallad och beasås står på menyn (och klyftpotatis för alla utom mig) Sedan kommer momor, farmor o gänget för lite tårta och kladdkaka :)

Trevlig söndag allihop!

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller nog mer med mamman jag, fyyyy för mer snö! Hoppas att ni får en fin söndag! Ses imorgon!

2010-03-21 @ 16:00:49
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0