Måndag igen då

Jaha, då var det måndag igen då. Och jag är på toppenhumör idag! Det här med LCHF gör verkligen underverk med humöret, vissa studier har ju sagt det motsatta men det har inte jag märkt av iallafall. Kanske är det viktnedgången som stärker humöret också :)

Helgen var toppen med både sol och snö. Kalas för mamma och syster med förtärande av kladdkaka :)
Den var så god så jag måste göra den snart igen.

Nu är det full fart mot lördag då det ska bli utgång med bästa arbetskamraterna. Jag har sett fram emot detta länge nu. Äntligen är det dags :)
Men först ska det inhandlas en ny outfit eftersom mina kläder glädjande nog börjar bli för stora :)

S.

Förresten blev mitt besök på Lidl precis som jag trodde, jag hittade ingenting och det som jag verkligen ville ha (mandelmjöl) fanns inte. Blir nog inget mer besök där.

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja dig Sara! Visst är det en rätt bra dag idag, trots att det är måndag :) Längta till lördag! Kramar från pappersavdelningen

2010-03-22 @ 12:58:52
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0