Lördag

Lördagmorgon - underbart. Fick sova till åtta och sedan ligga och dra mig till halv nio när lillen tröttnat på "bompa". Nu har vi ätit frukost, bacon och ägg, och dragit ett varv i huset med dammsugaren så nu är det dags att gå ut i solen. Plask i vattenpölar står på schemat för både mor och son ;) Det är ju underbart att se hur det smälter ute - me like.

Ikväll ska jag göra kladdkakan jag skrivit om tidigare. Ni får en utförlig recension imorgon när vi ätit den på mammas kalas.

Nu blir det sol och utevistelse resten av dagen i stort sett. Trevlig lördag på er!

P.S Sänder en tanke till Bokbönan och andra Karlstadbor som vaknade utan vatten i morse, jobbigt D.S

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var ingen lek kan jag lova, jag höll på att börja grina. Förbannad vare dessa klena vattenledningar!

2010-03-21 @ 16:03:03
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0