Ledig!

Underbart, är ledig idag. Vi började med sovmorgon till halv nio ungefär och sedan frukost hela familjen. Nu har sambon dragit till skogs för att hugga ved och jag och L ska gå ut i tövädret och busa lite.

Är på rätt väg när det gäller LCHF också, har gått ner ytterligare ett kilo! Jag blir så glad.
Brödet jag gjorde igår blev kanon, lite lågt bara, ska nog göra 1 1/2 sats nästa gång för att få ihop en hyfsad limpa. Kändes kanon att kunna äta smörgås.

Idag ska vi göra våfflor eftersom det är våffeldagen imorgon. Ska leta upp ett recept på kokosvåfflor som jag sett någonstans på nätet. Våfflor med hallongrädde kan ju aldrig bli fel :)

Tevlig onsdag alla!

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Saaaaaaaaaraaaaa, jag saaaaaknar dig! Det är måttligt roligt här idag kan jag berätta. Vi ses på fredag! Kramar!

2010-03-24 @ 15:03:33
URL: http://bokbonan.blogg.se/
Postat av: SARA

Kan förstå att det är lite tråkigt, jag brukaar ju liva upp stämningen ;) Och efter fredag kommer LÖRDAG!

2010-03-24 @ 17:02:11
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0