Kvällen

Nu är det kvällen härhemma, både sambon och sonen sover. Sambon jobbar skift och det tär på hans enorma sömnbehov så de här veckorna när han ska upp klockan fem på morgonen blir det tidigt i säng.

Själv sitter jag pigg och alert i soffan efter ett Steppass. Härligt att ha det gjort :) Har precis smaskat i mig "äggsmör" gjort på tre ägg och 25g smör, mycket gott och mättande.

Sitter och kollar i nya HM katalogen som kom idag. Det suger i shoppingnerven men jag har intalat mig själv att jag har köpstopp. Har blivit lite för mycket barnkläder nu ett tag ;) Men någon fin sommarklänning till mig kanske...? Jag är ingen klänningsmänniska eftersom jag alltid har ogillat mina ben men nu när självförtroendet växer och kroppen minskar så kanske man kan drömma om en :)

Snart är det dags även för mig att krama kudden men först lite True Blood på SVT, har redan sett andra säsongen men det är ju så himla bra så jag ser det gärna igen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är klart att du ska unna dig lite outfits! Glöm inte bort att vi har den 27e att se fram emot :D Ses imorgon!

2010-03-18 @ 00:18:40
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0