Härlig dag!

Vilken toppendag! Har varit utomhus i stort sett hela dagen i strålande sol vi har druckit kaffe vid solväggen och varit på promenad, kan inte bli mycket bättre. Nu har vi smågrejat lite inomhus, satt fram några påskkycklingar osv. Och vi har bakat LCHF-kladdkakan...mmm jag var ju tvungen att provsmaka lite och den verkar mycket lovande. Kan tänka mig succé när den serveras imorgon med grädde och hallon :)

Kvällen blir lugn, sambon ska iväg och jobba lite igen och jag och sonen har parkerat oss i soffan framför barnkanalen. Blir nog läggning snart för lillfis, han verkar lite sliten, det tar på krafterna att vara ute och plaska hela dagen <3

Själv ska jag spana in lite bloggar och kanske nätshoppa? Letar en ny väggklocka till vårt (snart) nyrenoverade kök.

Trevlig kväll!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0