Frulle

Frukostdags då, idag består den av samma sak som alltid just nu: 1 pkt bacon, 1 ägg och ett stort glas kaffe med grädde. Då står jag mig ända fram till lunch.

Jag är en sådan människa som alltid ska ha mycket mjölk i kaffet vllket kan ställa till det om man är känslig för mjölksockret och kolhydraterna. Därför tar jag lite grädde i botten på glaset, ca 1 cm upp och fyller sedan på med vatten. Då blir Kh värdet mycket lägre :)

Ska snart bege mig till bussen och fortsatt läsning av Alfahannen, hann mycket igår så den är snart utläst. Mycket lovande hittills.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Toppenfin blogg Sara! Vad duktig du är! Hoppas du har det bra, kram från Kerstin

2010-03-17 @ 08:41:14
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin och fin, bloggdesign är ju inte min grej så jag får hålla mig till ramarna :)

2010-03-17 @ 14:34:25
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0