Fredagsmys

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyys... Slutar om 45 min, nedräkningen har börjat :D
Hem till resten av familjen och fira fredagen dock med jobb för sambon imorgon men man kan ju inte få allt jämt.

Hade ingen inspiration till middagen idag när jag var på Konsum förut så det får bli ett säkert kort: stekt fläskfilé, rotfruktsgratäng (till sambon och sonen), fetaostcreme och sallad. Enkelt och gott.

 
Det är inte tjejen som skrivit inlägget som lagat maten på bilden...

S.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej och tack för din kommentar i min blogg :-)



Jag har inte testat kladdkakan faktiskt, nån gång borde jag ge mig på det också.



Chokladbollarna blev helt ok. Första smakningen var ingen höjdare men sen "vande" jag mig vid smaken och de var helt ok!



Heléne

2010-03-20 @ 08:49:00
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0