Söndag

Måndag igen då, gårdagen spenderades hemma hos mor och far görandes absolut ingenting. Lucas blev väl underhållen av sin morfar, morbror och min farbror och jag kunde mest slappa :)
Pappa och jag tog en helt onödig tur till Biltema och inhandlade ett parasoll till sommarens (förhoppningsvis) varma dagar på stranden, en blåsa till en bensinslang och ett spännband. De två sistnämda sakerna var inte till mig ifall ni undrar. Pappa handlade också ett trädgårdsset till L som nu är stolt innehavare av en kratta, en spade, en räfsa och en pissavakvast (stavning?). L har numera upptäckt hur kul det är att gräva djupa hål i mammas rabatt...

S.




Biltema.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0