Att springa

Måndag igen, veckorna flyger fram. Idag har jag tre veckor, 14 arbetsdagar kvar till semestern. Vadå, vem räknar liksom?? Det innebär ju 7 lediga dagar kvar innan semestern, känns bra :)

Gårdagen började med sovmorgon för hela familjen - underbart. Sedan begav vi oss ut på sjön för årspremiär i båten. För Lucas var det första gången någonsin i båt och med flytväst och hela baletten. Han var imponerad. Skönt när man kan imponera på någon med en plasteka och en 4 hk motor ;) Som tur var så bjöds det på lite fika i båten annars hade han nog aldrig suttit still så länge.

Kvällen avslutades med en liten löptur. Kändes riktigt bra faktiskt. Har ändrat taktik när det gäller löpningen och tänker kvalité istället för kvantitet. Nu för tiden springer jag kanske 4 km men då springer jag med bra tempo och hela vägen (förutom en mardrömsbacke) istället för 8 km varav jag går ungefär hälften med superdåligt samvete för att jag inte orkar. Det får ta den tid det tar att komma upp i längre och längre sträckor tänker jag nu och mår kanonbra för att jag orkar hela vägen istället :)

Postitivt tänkande var ordet sa Bull.

S.




Kommentarer
Postat av: Heléne

Läste igenom dina inlägg (min blogglista har hamnat låååångt ner i min blogg pga något layoutfel men det har jag fixat nu) eftersom jag "missat" en del. Trevligt med lite ny litteratur att vänta, det måste jag också ha span på! Och ditt inlägg om grädde ... kära nån säger jag bara. Att man köpte lightskit förut. Jag måste få mina föräldrar att skippa light och Becel men de är svåra att vända om.



/Heléne

2010-06-21 @ 20:52:22
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com
Postat av: Sara

Kul att läser här :)

Ja det är svårt att lära gamla hundar att sitta, pappa har dessutom problem med diabetes (äter tabletter) men han lyssnar ju inte ändå!

2010-06-21 @ 22:06:00
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0