Fredag...igen!

Hjälp vad fort det går - tyckte precis det var måndag ju...
Vägdag idag då och resultatet.. + 0,2 kg (typ ingenting :)) Jag trodde det skulle vara mer eftersom jag känt mig svullen och otymplig under veckan men det beror nog på min förkylning.

Dags att bege sig mot bussen och jobb för sjätte dagen i rad, inte undra på att man känner sig lite sliten. Och som grädde på moset så har jag en långlördag att se fram emot i butiken imorgon också! MEN sedan blir jag ledig i TVÅ dagar :D

Trevlig fredag!

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lyx med tvådagarsledighet! Men snart är vi betydligt mer lediga än så... :)

2010-12-03 @ 09:53:31
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0