Vågen - Sara 1-0

Tyvärr är det så... Vågen har vunnit ett par kg. Men nu jäk-r. Hade tänkt vänta tills måndag när jag börjar jobba igen men kom inte på något riktigt bra argument för det. Bättre då att nystarta på en onsdag :) Måndag blir ju nystart på jobbet liksom. Så idag har det ätits LCHF på hög nivå:
Bacon och ägg till frukost, lite kaffe och sedan skinksås (gjord på grädde, cf, skinka, vitlök och äggula) med strimlad vitkål och zuccini. Kaffe med grädde på det.
Snart bär det iväg på BodyAttack och sedan blir det nog en omelett :)

Har 10 kg som ska bort innan jul så det är bara att gasa på :)

S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag började i måndags :-) Det är bara jag själv som har gjort mig så här stor och ingen annan kan ta bort det. Jag läste Katrins blogg på finest.se där hon ger en bra spark därbak i ett inlägg. Hon har så rätt så nu finns inga ursäkter längre!



Du fixar det! Jag satsar på att gå ner till min ogravida vikt först, dit är det 7 kilo och går det bra vill jag väga 10 kg mindre i mars nästa år.



/Heléne

2010-08-11 @ 20:51:36
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0