Lördag

Jobb idag då :) Snart är halva dagen gjord. Dagen startade tidigt, 06.30, eftersom jag skulle ta vägen förbi mamma o pappa för att lämna av Lucas. Härligt för honom att spendera dagen där bland kattungar och höns- och förmodligen en massa glass också om jag känner min pappa rätt. Pappa är utav den "gamla" stammen som tycker att barn ska äta än det ena än det andra gottiset. Som tur är så är inte Lucas där så ofta för att jag ska se det som ett problem. Han får ju så bra mat i övrigt (för det mesta).

Efter jobbet ska jag äntligen få träffa Rebecka, det var sjukt länge sedan sist!

S.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Du har nu bara 4 kilo kvar, det fixar du snart!



/Heléne

2010-08-21 @ 18:33:34
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0