Jag skrattar

Charlotte Perelli har skrivit en bok...tillåt mig att småle.
KAN JAG KAN DU är den finurliga titeln. Eftersom alla kan ta hjälp av någon svindyr PT som hon har gjort. Boken är full av snyggbilder på Charlotte och hennes nya kropp. En riktigt EGO-bok. Jag vet inte riktigt om jag tror på detta, jag blir inte inspirerad av att läsa den men kanske någon annan blir.

Charlotte har ju också släppt en serie med kosttilskott "Fit & Smart". Hon kanske inte tjänar tillräckligt med pengar på musiken? Tillskotten är riktade mot tjejer eftersom Charlotte tyckte det saknades "tjejiga" tillskott.

Jag tror mer på riktig mat istället för kosttillskott. Är man inte elitidrottare så behöver man inte köpa på sig en massa skit! Ät riktigt mat och må bra!

(Kanske ett lite elakt inlägg, förlåt Charlotte, du är snygg och har fått en skitsnygg kropp men mina pengar får du inte!)

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0