Fortfarande semester..

eller nej förresten - föräldraledigt ;) En och en halv vecka kvar - känns underbart. Lätt bästa sommaren på länge! Solen kanske har lyst med sin frånvaro med vad gör det när man har en underbar son och en underbar sambo att umgås med!? Riktigt mycket "kvalitetstid" där vi bara kan vara i nuet och plocka lite blåbär, plocka blommor, träffa vänner, äta mat HELA familjen ihop, titta på stenar, "laga mat", baka ihop, bada lite i poolen osv osv, listan kan bli hur lång som helst. Jag fattar inte hur man har klarat av ett helt år med dagislämningar - hämtningar och långa dagar på jobbet. HUR ska jag klara hösten nu när jag vet hur underbart det är att vara hemma med L?? Jag får nästan panik ibland - men jag fattar ju att det måste gå. Nåja vi funderar på att boka in en resa i januari till Kanarieöarna och det torde bli rätt så gôtt. Just nu är vi överens om att L ska med och jag hoppas det håller i sig. Värst är väl flygresan på över fem timmar. Kan ju bli en pärs med en soon to be treåring... Den dagen den sorgen.Nu ska jag och L gå och lägga oss i vår säng efetrsom sambon är på fest och L precis vaknade och INTE vill sova mer i sin säng nu...

Kram på er!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0