Alldeles ensam

Sitter här i min ensamhet och äter lite tonfiskröra (creme fraiche och tonfisk). Sambon jobbar och L sover hos svärföräldrarna. Svärmor, världens bästa, hämtade L på dagis idag eftersom hon slutade vid fyra och gärna ville hämta honom då. Och det fick hon såklart. Eftersom jag då tänkte passa på att ta en löptur innan jag hämtade honom så tyckte hon att han kunde sova där eftersom hon ändå  var ledig imorgon så då slipper han dagis hela dagen. Och det tyckte jag lät bra :) L trivs ypperligt hos sin farföräldrar och de tycker det är hemskt roligt att hänga med honom så alla parter är nöjda. Jag och sambon slipper vakna med fötter i ansiktet inatt också ;)

Imorse var vi iväg och fixade ett pass till L. Sambon kom hem igår och var grymt sugen på att åka utomlands och jag är ju inte den som säger nej så nu hoppas vi att vi kommer iväg redan nästa helg!

Nu blir det slappa lite i soffan efter min ganska tunga löptur som ändå känns skön så här efteråt. Ställde mig på vågen imorse och hade gått ner 0,8 kg sen förra fredagen så jag är nöjd. 3,2 kg kvar till mitt delmål och 8,2 kg kvar till mitt "julmål". Bara att köra på!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0