SOL!

Sol, sol, sol så underbart väder ute idag. Vi ska strax bege oss ut och vårstäda lite jag och L. Kratta löv, ta bort adventsgranen (om tjälen släppt), städa verandan och bara njuta. Om jag känner L rätt så kommer han att sitta i grusgången och gräva, det är den nya favoritsysselsättningen.

Idag har jag tänkt ta mig första löpturen för i år. Förkylningen verkar ha släppt så nu är det dags. Jag har ju ett Vårrus att träna till :)

Dagen började med tre stekta ägg och kaffe. Förmodligen lite för lite fett men jag får ta igen det senare. Blev lite fuskande igår igen (vad hände med min nystart?) så det är bara att ta nya tag idag igen.

Ut och njut i solen nu :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0