Lördagsjobb

Dags för lite jobb så här på lördagförmiddag då. Än så länge är det lugnt. Hoppas på lite mera rusning snart annars blir det drygt :)
Har varit uppe med tuppen och skjutsat Lucas till mina föräldrar eftersom sambon också jobbar idag. Lucas var helnöjd över att spendera dagen med sina morföräldrar och jag vet att det är ömsesidigt. Han ska dessutom få gå till frisören vilket verkligen är välbehövligt eftersom han är extremt långhårig nu. Sedan skulle de ta en tur till hönsen också, dagens äggskörd blir väl ett femtontal skulle jag tro. Bäst av allt är att jag får med mig ett par kartonger hem. Det blir skönt att fylla på förråden lite, det går ju åt en del ägg.

Ikväll har vi tänkt premiärgrilla om vädret håller i sig. En grillad kotlett med sallad och persiljesmör kommer inte att sitta fel.

Trevlig lördag!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0