En bra rubrik?

Ingen inspiration idag. Vaknade med lomhördhet och en kråka som hette duga i halsen imorse. Nu känns det lite bättre så jag hoppas det blir bra imorgon då vi får roligt besök av min mamma och pappa samt min farmor, hennes bror och min farbror. Ska bli kul och jag vet att Lucas kommer bli jätteglad. Han är ett stort fan av min farbror och de leker väldigt mycket ihop :) Christer är ju bara 60 år äldre liksom...

I matväg så blir det inte mycket att hurra för. Det går skit helt enkelt... Nya tag utlovas när Påsken och sjukdomstiden är över!

Ska snart kolla in Debatt där det ska handla om svenskarnas besatthet av godis. Lösgodis har alltid varit en svag sida hos mig, trots att jag har lite bacillskräck. Men det senaste halvåret har jag bara köpt en liten påse som jag inte ens åt upp! När jag var gravid så åt jag lösgodis nästam varje dag när jag åkte hem från jobbet. Att pendla med buss och gå förbi stans, enligt mig, bäst sorterade lösgodisaffär varje dag på väg till busstationen var INTE speciellt bra. Jag gick upp ungefär 25 kg under graviditeten och jag var överviktig redan från början. När jag fem veckor efter förlossningen hade gått ner alla 25 kg var jag sååå nöjd. Men när jag nu väger ca 13 kg mindre än vid inskrivningen känns det ännu bättre :)
Och några till hoppas jag det blir men jag skyndar långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0